Média RSS

Új tisztségviselők a Menedzserszövetség élén
Egy teljesen megújult vezetés segíti Kapitány István, a Menedzserszövetség tavaly márciusban megválasztott elnökének munkáját.
„Ez lesz a nem fikciós tartalmak elsődleges lelőhelye”
A Discovery+ magyarországi piacra lépéséről, a streamingversenyről és az olimpiai közvetítésekről kérdeztük a cég Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelő általános igazgatóját, Jamie Cooke-ot.
Nehéz helyzetben a hazai cégek
Nehéz helyzetben indultak neki a cégek a koronavírus-járvány harmadik hullámának – derült ki a K&H kkv bizalmi index kutatás eredményeiből. A második hullám ugyanis tízből 9 kkv-t hátrányosan érintett, amelyek miatt a cégek több...
Megvan az év sportautója
Az Autós Nagykoalíció (ANK) és a Járműipar.hu által szervezett, a zsűrijében elismert autós szakújságírókat felvonultató Magyar Év Autója megmérettetésen tizenkét modellt jutalmaztak. Idén, a verseny második évében a Magyar Év...
Az élelmiszer-pazarlás ellen küzd a Kifli.hu
A Kifli.hu közös missziót kezdett az Apeel-el egy fenntarthatóbb globális élelmiszer-rendszer létrehozására, amelyben természetes módszerek felhasználásával harcolnak az élelmiszer-pazarlás ellen, a hosszabb élettartamú termék kínálat...
5 egyszerű okoskütyü, ami segít, hogy produktív maradj
Öt olyan digitális és fizikai eszközt mutatunk be, amelyek távol tartják a zavaró tényezőket, monitorozzák a munkával töltött időt, és elősegítik a kitűzött feladatok elvégzését.
Visszatérhet a munkaerőhiány
A vírushelyzet enyhülésével – akár már az idei év második felében – újra és nagyon gyorsan munkaerőhiányos helyzet alakulhat ki Magyarországon. A problémával számos ágazat szembesülhet hetek alatt, elsősorban azokon a területeken...
Eltűntek a külföldi befektetők az ingatlanpiacról
2020 márciusa környékén a koronavírus-járvány kirobbanásával egy időben eltűntek a magánjellegű ingatlanpiaci befektetők Magyarországon, ami nagyban hozzájárult a kereslet csökkenéséhez is. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat...
Elindult az új Telekom TV
A Telekom vadonatúj, felhő alapú televíziós platformja elhozta az igazi többképernyős és 4K élményt a szolgáltató gigabites hálózatán. 2021. március 23-tól a Telekom már Android TV rendszerű beltéri egységgel, a SmartBox segítségével...
Így könnyíthető meg a digitálisan tanulás
Ami egy évvel ezelőtt, a járvány, és az országos lezárások kezdetekor még újdonság és sötétben tapogatózás volt, az mára már a középiskolások és az általános iskolások számára is ismerős terep: március 8-tól ugyanis ismét...
Már lehet nevezni az Employer Branding Award 2020-ra
Újdonság ezúttal, hogy a szervezők várják a speciálisan a „COVID-ra rezonáló” kampányok nevezését is.
Három saját gyártású műsorral erősít a Viasat6
Jön a Trust me, I'm a Dealer magyar változata, a Totalcar új évada, és egy egyperces komédiasorozat. 
Podcasttal jelentkezik a Forma-1 fanoknak a Vezess
A műsor felvétele élőben is követhető a Vezess YouTube-csatornáján.
A szükséges plusz – folytatódik a streaming dömping
Az elmúlt években gőzerővel rákapcsoltak a streamingszolgáltatásaik fejlesztésére a nagy televíziós médiavállalatok. Ennek az eredménye az idén lesz igazán látványos, ugyanis több új platform debütál a magyarországi piacon is. A...
Közösen gyúr a lezárások utáni randidömpingre a Tinder és a Lyft
A Tinderen belül már autót is lehet hívni a randipartner számára. 
Ezt hozta a COVID a médiapiacon – K-alakú válsággal küzd a szektor
Az egy éve tartó pandémia és gazdasági világválság hatására a hazai médiapiacon egy K-alakú válság bontakozik ki a Whitereport jelentése szerint. A több mint ezer hazai médiavállalat 97%-a kkv, amelyek többsége a K alsó szárára...
Megújulókkal erősödhet az energiaipar
A tavalyi év jó eséllyel minden idők leggyászosabb éve volt az energiaipar számára. Az európai olajipari részvények abszolút értékben 30 százalékot zuhantak, az olaj iránti kereslet pedig annyira lecsökkent, hogy az árak 18 éve nem...
Whitereport: K-alakú válság a hazai médiapiacon
Egyre nagyobbra nyílik az olló a nyertesek és a vesztesek között. 
Horvát tendert nyert a Mediacom
Ismét a Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik a médiaügynökség budapesti irodája
Félmillió megtekintés felett jár az Umbrella Architects-számhoz készített klipje
A magyar animációs csapat 5 hét alatt, rohamtempóban hozta össze az animációs klipet.
Kötelezővé teszi a személyre szabott hirdetések elfogadását a TikTok
Április 15-től vezetik be az agresszív változtatást, ami nyomán az „elfogadás” szó is új értelmet nyer. Ezzel a lépéssel felzárkóznak legnagyobb riválisaik mellé.
Pick, Omnia és Magnosolv reklámot elemez a Synetiq
Neuromarketinges módszerrel vizsgálták a februári felhozatalt.
Pink marketingképzést indít a Humen Media
A tanfolyam során négy vállalati  kommunikációs szakértő a saját, megvalósított pink marketing kampányát elemzi az érdeklődőknek.
Mintha a Fülöp-szigeteki David Lynch rendezte volna ezt a reklámot
Visszatért az őrült RC Cola-szpotért is felelős ügynökség.
A bonyolult ügyfelek sem fognak ki a Flipen az új kampányban
Az egyéni problémákra is van megoldás a Flip reklámjai szerint. Kampánybejelentő.
50 éves az UNO, itthon is kapható a jubileumi kiadás
A Showdown és a Flip változatok is kaphatók már Magyarországon.
Ismét a Positive Adamsky ügyfele lett a Pepsi
Bár az ügynökség már 2014 óta számos márkán dolgozott ügyfelével, két év kihagyás után most újból keretszerződött partneri státuszban folytatják a közös munkát.
A legkúlabb parkolóinasok a főszereplői a Mercedes mókás reklámjának
Bekötött szemmel, lábbal, ivás közben is sikerül nekik a parkolás. A Mercedes azonban lassan elköszönne tőlük.
A Positive Adamsky dolgozik a Pepsi kommunikációján
2021 végéig az ügynökség felel többek között a márka social media és influencer stratégiájáért.
Dolgok Covid idején: itt egy kampány az életbiztosításokról
A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) kampánybejelentőjét olvashatjátok.