Média RSS

Lengyelországban terjeszkedik a Péntech
A Péntech Solutions a magyar digitális faktoring piac első számú úttörője, platformjukon már közel 600 hazai cég regisztrált. Céljuk azonban az első naptól kezdve egy nemzetközi vállalkozás felépítése volt, így a piac alapos elemzése...
Jó ügyért fogtak össze a hazai sztárok
Sztárok fogtak össze, hogy felhívják a figyelmet a lakossági hulladékégetés súlyos következményeire. Béres Alexandra, Tóth Vera, Jaksity Kata, Molnár Áron, Németh Kristóf és Puskás Peti egy kisfilmben, és közel 30 sztár posztokban...
Nyuszis megállókkal készül a húsvétra az E.ON
A húsvéti ünnepre feldíszített megállókkal lepte meg az utasokat az E.ON Hungária Csoport. A várakozók háromdimenziós virtuális tojást festhetnek vagy kedves nyuszifüles fotókat készíthetnek, sőt a Széll Kálmán téri buszmegállóban...
Kinai össztűz alá került a Nike és a H&M
Többen támadják a Nike ruházati márkát a kínai közösségi médiában, mert az nyilvánosan hangot adott aggodalmának a kínai kényszermunkatáborokkal kapcsolatban.
Új kommunikációs igazgató a SEAT-nál
Cécilia Taiebet nevezték ki a SEAT S.A új kommunikációs igazgatójává, új pozícióját április 15-től kezdődően tölti be. A stratégiai kommunikáció, a közösségi média, a vezetés és a változás menedzsment több, mint húsz éves...
Így látják lehetőségeiket a hazai cégvezetők
Az elmúlt tíz év során minden évben felmérte a hazai vállalatok vezérigazgatóinak várakozásait a PwC Magyarország. A kutatás kezdete óta sosem tapasztalt mértékű az optimizmus a globális gazdaság és a magyar gazdaság növekedési...
Új magyar sorozatot forgat az HBO
Az HBO Europe új, magyar saját gyártású sorozat forgatásába kezdett a napokban. A hazai sorozatgyártás első közönségsikerei (Társas játék, Terápia) és a popkulturális mérföldkőnek számító Aranyélet után az HBO első, teljesen...
Amikor a színház a menedék egy shakespeare-i királydráma közepén
A Katona József Színház digitális átállásába „menekülhetett” a színház videótár vezetőjeként Török Marcell, aki normál esetben most diplomafilmjére készülhetne az SZFE-n. 
Beszáll a Föld Órája akcióba a Schneider Electric
A Schneider Electric is csatlakozik a Föld Órája kezdeményezéshez, a vállalat arra kéri munkatársait, hogy minél többen kapcsolódjanak be a programba. A cég az év elején jelentette be, hogy globális szinten tovább gyorsítja fenntarthatósági...
AR-appal és 360 fokos videókkal repít görög álomvilágba a Danone Oikos
A Danone Oikos immár nem görög istenekkel, hanem álomvilággal, 360-fokos videókkal, AR-élménnyel és új gyümölcsös ízekkel kampányol - ennek bejelentőjét olvashatjátok. 
Hiába hódít a streaming, nem mondunk le a TV előfizetésről
Bár a fizetős videótartalmak piacán a növekedés elsősorban a streaming szolgáltatásoknak lesz majd köszönhető a következő években, a tv előfizetések továbbra is dominálják majd a szektort – derül ki az Omdia előrejelzéséből....
A Red Bull Racing Honda az Oracle-t választotta
A Formula-1-es csapat az Oracle felhőalapú infrastruktúráját választotta hivatalos felhőplatformjának: az elsődleges projektek középpontjában az autók teljesítménye, a gépi tanulás és az adatelemzés áll. A Red Bull az Oracle Cloud...
Nem mutatja be a Partizán a Free SZFE-ről forgatott dokumentumfilmet
Nem akarnak konfliktust a Free SZFE-vel, miután a szereplők szót emeltek a vetítés ellen. 
Új szintre emelte együttműködését a kormány és a Coca-Cola
Megújította és új szintre emelte a 2012-ben indított együttműködést a magyar kormány és a Coca-Cola HBC Magyarország. A Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, valamint Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője...
A Killing Eve és a Vaskabátok zenei supervisorai is ott lesznek az idei BLENDen
Ismét szakmai meetupra hívja a film- és zeneipar keresztmetszetében gondolkodókat a BLEND. Az eseményen Mundruczó Kornél, Szimler Bálint, Balázs Ádám mellett hollywoodi produkciók zenei supervisorait is el lehet csípni.
Ikonikus hoteleket és azok kulisszatitkait bemutató sorozatot indít a Danubius Hotels
A cél a szállodák sokszínű történetének bemutatása, a helyi különlegességek, értékek megismertetése a belföldi utazóközönséggel.
Családi fagyizások a Carte d'Or új, magyar fejlesztésű kampányában
A csokis és vaníliás ízekhez a szpotokat a Hab Advert készítetette. Kampánybejelentő! 
Bartók születésnapján, az általa lejegyzett madárhangokkal indul a WWF új 1%-os kampánya
A WWF Magyarország Erdő programját is népszerűsítik, mert a járvány alatt „a természet az egyetlen elérhető koncertterem, amely mindenki előtt nyitva áll”.
Digitális tenderén hirdetett eredményt a Zwack
A Friendly és a Reon Digital dolgozhat az italgyártó márkáin.
Húsvéti megállókkal készül az E.on
A „nyuszmegállók” április 15-ig lesznek láthatók budapesti, székesfehérvári, győri és pécsi helyszíneken.
Elkészült az első CSR versenyünk online kiadványa
A 2020-as díjra nevezett pályázatokat mutatja be.
Sztárok kampányolnak a lakossági hulladékégetés ellen
A magyar lakosság harmada éget hulladékot a Levegő Munkacsoport és a Kantar Hoffmann felmérése szerint.
Megérkezett a Telexhez a cseh médiabefektető 200 ezer eurós adománya
Az adomány egy nonprofit szervezeten keresztül érkezett meg a Ne Hallgassunk Nonprofit Kft. számlájára, amit a Telex főszerkesztői alapítottak. 
Itt van a Libri irodalmi díjak 10 döntőse
A közönség és a zsűri március 25-től május 2-ig választhatja ki a nyerteseket.
A besúgó címmel új magyar sorozatot készít az HBO
Az Aranyélet után ez lesz a következő magyar produkció az HBO-tól.
Digitális tartalomgyártásba kezdett a Brain Bar
Az évente jelentkező rendezvény mellett az érdeklődők ezentúl egész évben számíthatnak tartalmakra podcast- és videósorozatok formájában.
2020 második félévében megduplázódott az új magyar reklámszpotok aránya
Novemberben mutatták be a legtöbb új reklámot, de a korábbi évekkel ellentétben ezek nem főleg reggel 6-8 óra között, hanem kora hajnalban debütáltak. NMHH-elemzés.
A TV2 volt vezérigazgatója lett a Book24 vezetője
Simon Zsolt március 15-től látja el a vezérigazgatói feladatokat a cégnél. Új a logisztikai és a marketingvezető is.
Nálunk a legerősebb a magazinpiac
A Kantar Global Adex Trend elemzése alapján a COVID által meghatározott tavalyi évben a V4 országok médiapiacai és a legnagyobb hirdetői sok szempontból hasonlóan reagáltak az új kihívásokra, de azért ország specifikus jellemzők is kimutathatóak....
Ezeknek a plakátoknak mind rajongók falán a helyük
Miles Davist festés közben szabad-e zavarni? Mikor körözte le egy magyar grafikus munkája a Walt Disney-gépezetet? Hogy kerül egy ultraritka Joker-plakát proofja egy vidéki kisváros random lakójához?