Média RSS

Beszélgető fák, designkolbászok, magazinpornó és hidrofeminizmus
Hering András, a Nosalty és a phenom'enon magazin főszerkesztője hosszú hetekre elegendő muníciót ajánl, ha könyvet, zenét, színdarabot, vagy kiállítást kerestek.
Pécsi vállalkozás tanítja szoftverével a világ multicégeit
És nekik köszönhetően ma már egyre több korcsoportból kikerülő munkavállalói avatar teljesíti küldetését a világpiac nagypályáin.
Kozák Ákos és Bacher János távoztak a GfK-tól
Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.
30 milliárd forintos kötvénykibocsátás várható a TV2-nél
A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.
Új kommunikációs vezető a Suzukinál
Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.
Designerré képzik át magukat a gazdasági szakemberek?
Állítja egy service design kutatás, mely mellett megszületett az első hazai service design térkép is.
Három corvinusos szakdolgozat nyerte az IAB versenyét
Mindhárom influencer témában született.
Nevet vált a nemzetközi digitálismarketing-ügynökségi hálózat
A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.
Igazi infofreak, de nem egy sorozatjunkie
Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.
Ez vár rád 2020-ban, ha influ marketinggel foglalkozol
Workshopon mutatjuk meg, amit ma az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről tudni lehet, egy exkluzív kutatás tükrében.
Aczél László, a Mastercard marketingese és exkluzív banki kutatások jönnek jövő héten
És további rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor.
Nem startupoknál képzelik el jövőjüket a fiatalok
Átfogó kutatást készített a Brain Bar az Y és Z generáció körében a munkavállalási trendekről.
A világ legvékonyabb, hordozható monitora akkora, mint egy rajztábla
A világ leglaposabb kijelzőjét azoknak tervezték, akik állandóan mozgásban vannak, és szeretik nagyképernyőn követni mindazt, amin épp dolgoznak.
Megmutatjuk nektek az év legbetegebb reklámját
A thai kisfilm önálló műalkotásként is megállja a helyét, nem véletlenül nyűgözte le az Epica zsűrijét.
Kicsit meghalsz belül, mikor kiderül, mit hirdet a pankrátoros áldoksi
RP Tysonnak egy célja van: szeretne Hulk Hogan és Dwayne Johnson nyomdokaiba lépni. Ehhez azonban segítségre van szüksége. Kampánybejelentő.
Komoly olvasói bevétel hiányában felfüggeszti működését a Szabad Pécs
Amíg nem jön össze 500 rendszeres adakozó, addig nem tudják folytatni.
A Pepsi tudja, mire vágysz karácsonykor: ropogós készpénzre
A Mikulás helyett Cardi B szállítja az ajándékokat.
11 pályázat esélyes az idei Sándor Imre PR-díjra
December 11-én lesz a díjátadó.
A Central magazinportfólióban kiemelt téma az ökotudatosság
A Central kiadványai évek óta rendszeresen foglalkoznak a környezettudatossággal az ökotudatos divattól az elektromos autókon át egészen a fenntartható vendéglátóhelyekig. (X)
Gallérként hordható hangszórót dobtak piacra házimozizáshoz
A nyakból a vállra lógatott eszközt direkt az otthoni filmnézéshez tervezték, a házimozirendszerek hangszóróinak helyettesítésére.
Íme a Lollipop 2019-es döntősei!
A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.
Téged is cinkel kicsit az új reklámos bulisorozat
A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.
„Búcsúztasd pihenéssel az őszt” – üzeni az MTÜ
Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.
A BBC-nek dolgozik az Artvertising
Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.
Mustangokat szelídíttet az Ogilvy
Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.
A pénz lényege mindenhol ugyanaz, miért kell annyit váltogatni?
Budapesten tartott előadást a Transferwise nevű észt–brit startup társalapítója, Kristo Käärmann. 
Az öt saját, heti sorozatot már nemzetközi szinten is komolyan veszik
Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.
Hat magyar döntős az Epicán
A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.
A Prezi bárki mögé greenboxot tenne
Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.
Indul a játék: hol a francban találom a kedvenc sorozatomat?
Ha eddig azt hitted, a Trónok harca sokáig a legdrágább sorozatának számít majd, akkor nem hallottál még a Disney, az Amazon vagy az Apple világuralomra törő terveiről.