Média RSS

Kiberveszélyek felhőn innen és túl
A digitalizáció hallatán sokunknak a gyors és kényelmes felhőszolgáltatások jutnak az eszünkbe. Most sincs ez másként, amikor egyik napról a másikra kellett az offline munkát online folyamatokra cserélni. Egy rosszul bevezetett felhőalapú...
A befolyásos médiaelit
A vezérigazgatójuk vezeti az idei Top 50-et, de összességében is erősödött az RTL Magyarország jelenléte a listán. A TV2 Csoport részéről is többen kerültek be, mint tavaly, és továbbra is meglepően sok telekommunikációs vezető kap...
„Kicsi Napóleon” – holland publicisztika mesél Orbán 1992-es amerikai útjáról
Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.
Élő tudósítás közben bilincselték meg a CNN újságíróját Minneapolisban
Omar Jimenez ma reggel jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről. 
Az ügynökségek fele úgy gondolja, csökkenni fog a bevétele idén
Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 
Újabb kódolatlan csatornák
A MinDig TV nézői ingyenesen érhetik el május 31. és június 14. között a Kiwi TV-t, június 1. és június 14. között pedig a NatGeo Wild, a Paramount Channel és a Sport1 csatornát, félmilliónál is jóval több háztartásban. Országos...
Vajon melyik cég csinált hirdetést a videóhívások legkínosabb fordulatáról?
A Pornhub szerint otthon is érdemes biztonságossá tenni a munkakörnyezetet.
Keresik a legtudatosabb vásárlókat
Az ország egyik vezető plázatulajdonosa, a több mint 20 bevásárlóközpontot birtokló Indotek Group a korlátozások lazításával egy időben egyedi kezdeményezés keretében kívánja felhívni a figyelmet a felelős vásárlás fontosságára:...
Szerelmes fotókért lelkesednek az instagramozók
Valentin-nap előtt indult és mára már több mint tízezer követője van a magyar illetőségű @couplegoalsofhungary Instagram oldalnak. A kifejezés tökéletes párkapcsolatot jelent, olyan párokat, akiknek a szerelme érződik fotóikon keresztül...
A Marketing és Média szerint alaposan átalakult a befolyásos médiaszereplők listája
A szaklap szerint a KESMA és a UPC-Vodafone fúzió okozta a legnagyobb változásokat a rangsorban.
Akcióban a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
A DIMSZ 2019-ben megalakult Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható...
Így alakulhat a távközlési piac jövője
A legjobb esetben is 2,5 százalékos visszaeséssel számolhat idén a távközlési piac az Analysys Mason előrejelzése szerint, de akár 5,7 százalékos zuhanás is jöhet. A kelet-közép-európai régió távközlési szegmense a globális átlagnál...
Mókás aloldallal készül a Spice a közelgő gyereknapra
A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.
Új főszerkesztő a Noizz.hu-nál
Június 1-jétől Kovács Levente vezeti megbízott főszerkesztőként a Noizz.hu C generációs online magazint. A jelenlegi főszerkesztő, Forrás Dávid a civil szektorban vállal megbízást. Megbízott főszerkesztőként Kovács Levente feladata...
Főszerkesztőt vált a Noizz
Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.
Így reagálnak a cégek a válságra
A kialakult gazdasági helyzet rákényszeríti a vállalatokat arra, hogy megváljanak egyes üzletágaiktól – mutat rá az EY több mint 1300 felsővezető megkérdezésével készült globális felmérése. A tranzakcióból származó bevételeket...
Igazgatókat „cserélt” a RAS, a Mediaworks és a DKT
Gerentsér Imre érkezik a DKT-hoz, Papliczky Pál a Mediaworks-nél folytatja.
Adatban is jön a korlátlanság az új RED csomagoknál
Újabb korlátok szűnnek meg a Vodafone új RED tarifacsomagjaival, a korlátlan beszélgetés és SMS mellé, a magyar piacon jelenleg egyedüliként, már korlátlan adat is került az ajánlatokba. A korlátlanság élménye többek között azt jelenti...
Szakít a ContentLabbel, saját cégével folytatja a sorozatfejlesztést Hámori Barbara
Már saját projektjén dolgozik az RTL megbízásából.
A Dove a balul elsülő karanténfrizurákon szórakozik
Végre egy márka a humorosabb oldalát fogta meg a bezártságnak.
Elképesztő összeget költ fejlesztésre a Toyota
A Toyota még az autóiparban is kimagasló összeget fordít éves szinten a kutatási és fejlesztési költségekre. Ennek meg is van az eredménye, a Toyota ugyanis vezető fejlesztőnek számít a részben vagy teljesen elektromos meghajtások területén...
Nevet váltott a Cadreon
Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.
Globális médiaügynökséget választott az Energizer
A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.
Így állnak a fiatalok a megtakarítással
Jelenleg a fiatalok 55 százaléka rendelkezik megtakarítással – derült ki a K&H Csoport legfrissebb, 2020 első negyedéves ifjúsági indexéből. A két évvel ezelőtti 41 százalékos mutatóhoz képest ez kiváló eredmény. A COVID-19 vírus...
Civileknek segít a Microsoft
Társadalmi szervezetek kapnak gyakorlati segítséget a Microsofttól a közösséget szolgáló civil tevékenység hatékonyságát növelő Office365 bevezetéséhez és használatához a Digitális Civil Program keretében. A támogatási lehetőség...
Bajban vannak a bevásárlóutcák üzletei
Az üzletek fele tudott csak kinyitni a főváros bevásárlóutcáiban: sokan nem tudtak azonnal reagálni a korlátozások feloldására, mások úgy látták, hogy a nyitással csak a meglévő veszteségeiket növelnék. Kevés vendéggel, 20-30 százalékos...
Erősíti együttműködését a Szerencsejáték Zrt. és az ÖRT
Együttműködési megállapodást írt alá a Szerencsejáték Zrt. és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), amelyben megerősítette az elmúlt tízéves kooperációt, egyben magasabb szintre emelte és kibővítette az etikus és felelős...
Védőmaszkba öltöztették a hazai termékeket a plakátokon
A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére is hív.
Így védekezett a MediaMarkt járvány ellen
A MediaMarkt a nemzetközi tapasztalatok alapján már a hazai járványügyi korlátozások bevezetése előtt megkezdte a felkészülést arra, hogy a dolgozók és a vásárlók egészségének védelmét biztosítva, az új feltételekhez igazítsa...
Ennyit költünk gyereknapra
A gyereknapot idén a legtöbb magyar család otthon tölti, és minden második esetben a nagyszülőkkel közösen ünnepel. A REGIO JÁTÉK friss kutatásából továbbá az is kiderül, hogy a szülők jellemzően 6.000 Ft felett vásárolnak játékokat...