Diéta

Teljesen eltünteti a tokát és feszesíti a nyakat ez az 5 egyszerű gyakorlat: napi öt percet kell rászánnod
Egy egyszerű, öt lépésből álló gyakorlatsorozattal sokat javíthatsz a nyaki izmok állapotán.
Jön az ujjatlanszezon: a szép karhoz nem csak bicepszre kell gyúrni!
A bicepsz könnyebben edzhető, de ha azt akarjuk, hogy szépen kidolgozott legyen a karunk, akkor a tricepszgyakorlatokat sem hanyagolhatjuk el.
Mire jó a kis lábujj? Nem tűnik nélkülözhetetlennek, mégis fontos szerepe van
Fájni persze nagyon tud, ha beverjük... De természetesen fontos funkciója is van a kis lábujjnak.
10 meggyőző érv, miért fogyassz chiamagot
Szuperélelmiszernek is nevezik, és bizony nem véletlenül. Összeszedtük, mivel érdemelte ki ezt az elismerő címet.
A 7 legfontosabb tanács, amit egy edző adhat több évtizedes sportmúlttal a háta mögött
Egy tapasztalt sportoló osztja meg, mit tanult az évek alatt.
Az élelmi rostok két alaptípusa: a fogyáshoz és az egészséghez is nélkülözhetetlenek
Dietetikus szakértőnk írásából kiderül, milyen fontos szerepet töltenek be táplálkozásunkban a rostok, és hogy hogyan fogyaszthatunk többet belőlük.
Ilyen színű ételeket egyél, ha fogyni szeretnél: 1 hetes mintaétrend a színdiétához
A színes ételek nemcsak az egészségnek, de a fogyásnak is jót tesznek.
Eltelít, kipucolja a bélrendszert és felpörgeti az anyagcserét: így fogyaszd a kendermagot
A kendermag gazdag proteinben és létfontosságú zsírsavakban, sőt fogyást elősegítő hatása is ismert.
Diétázol? 8 alternatíva kenyér helyett, ami kevés szénhidrátot, sok rostot tartalmaz
Fogyókúra alatt sokaknak a legnehezebb a kenyér fogyasztását mérsékelni. Szerencsére vannak olyan alternatívák, amik kevesebb szénhidrátot tartalmaznak.
Ez a gyakorlat minden hasizmodat megdolgoztatja
A feszes, izmos has titka, hogy minden hasizmunkat keményen megdolgoztassuk. Erre jó ez a gyakorlat is.
6 alapgyakorlat az erős, formás lábakért: edző mutatja be, hogyan csináld jól
Az egylábas guggolással próbálkoztál már? Mutatjuk a könnyített verzióját és még néhány hasonlóan hatékony láberősítő gyakorlatot.
6 alapgyakorlat az erős, formás lábakért: edző mutatja be, hogyan csináld jól
Az egylábas guggolással próbálkoztál már? Mutatjuk a könnyített verzióját és még néhány hasonlóan hatékony láberősítő gyakorlatot.
A hasi hízás 3 legfőbb oka: mutatjuk, melyiket hogyan ismerheted fel, és mit tehetsz ellene
A makacs úszógumi nem csak esztétikai probléma, súlyos betegségekhez is vezethet.
Melyik mozgás égeti legjobban a zsírt? 4 lehetőséget mutatunk, amiből választhatsz
A legjobb zsírégető edzések azok, melyek támogatják az izmok megtartását.
Kimaxolnád az otthoni edzést? Így csináld!
Hónapok óta rá vagyunk szorulva az otthoni edzésre, ki kell hoznunk belőle a maximumot. Ebben segítünk!
Kimaxolnád az otthoni edzést? Így csináld!
Hónapok óta rá vagyunk szorulva az otthoni edzésre, ki kell hoznunk belőle a maximumot. Ebben segítünk!
8 hasznos nyújtó gyakorlat, ha 80 kiló felett vagy: enyhíti a hátfájást, élénkíti a vérkeringést
Napi pár perc nyújtással is rengeteget tehetsz az egészségedért.
Jojóeffektus: 5 oka van annak, hogy a nagy fogyás után mindig visszahízol
Milyen okok állhatnak a visszahízás hátterében, és mit tehetünk a súlyingadozás elkerülése érdekében?
Jojóeffektus: 5 oka van annak, hogy a nagy fogyás után mindig visszahízol
Milyen okok állhatnak a visszahízás hátterében, és mit tehetünk a súlyingadozás elkerülése érdekében?
50 kilót fogyott másfél év alatt Angéla: elképesztő kitartással megy célja felé
Angéla bebizonyítja, hogy negyven felett sem lehetetlen új életet kezdeni.
Tényleg lehetsz allergiás a testmozgásra
Bizony, létezik testmozgás-allergia: a terhelés kiváltotta anafilaxia nagyon ritka, de súlyos betegség.
Tényleg lehetsz allergiás a testmozgásra
Bizony, létezik testmozgás-allergia: a terhelés kiváltotta anafilaxia nagyon ritka, de súlyos betegség.
A legjobb fogyasztó hatású vitaminok, ásványi anyagok, amik a legtöbb reggeliből hiányoznak: nélkülük nem megy a fogyás
Pörgesd fel a szervezeted vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag reggelivel!
Puffadás, hasi görcsök, bélgáztermelődés: 3 jel, hogy kevés az emésztőenzim a testben
A fehérjék, zsírok és szénhidrátok megemésztését és hasznosítását az enzimek végzik.
Alap-hasizomerősítés, ami kezdőknek és haladóknak is egyformán hatékony
Videóban mutatjuk be a döglöttbogár-gyakorlatot, ami a legerősebb hasizomgyakorlatok közé tartozik.
Alap-hasizomerősítés, ami kezdőknek és haladóknak is egyformán hatékony
Videóban mutatjuk be a döglöttbogár-gyakorlatot, ami a legerősebb hasizomgyakorlatok közé tartozik.
10 házi smoothie almával, ami felpörgeti az anyagcserét: indítsd velük a napot
Az alma a smoothie-k, turmixok tökéletes hozzávalója, szinte bármilyen gyümölccsel vagy zöldséggel variálható.
Ez a 3 legerősebb izmod: valószínűleg egyikről sem tudtad, hogy az
Egyszerű kérdés – nem egyszerű válasz: melyik az emberi test legerősebb izma?