Diéta

Egy köret rizs helyett: miért jobb a szénhidrátdús kuszkusz?
A kuszkusz szelén- és fehérjetartalmával járulhat hozzá a fogyáshoz.
Ezért igyál citromos vizet
A nyári forróságban kifejezetten jól esik savanykás frissítőket fogyasztani.
Ezért eszel, ha ideges vagy
Érezted már úgy, hogy a dühödet csak egy zacskó chips vagy egy tábla csoki tudja enyhíteni? Nem vagy egyedül!
Így teszed tönkre a szíved a mindennapokban
Olyan lesz a szíved, mint a majmoké.
Gumiszalag robbantja le a kilókat: gyors és hatékony rezisztenciaedzés otthon egy eszközzel
A gumiszalagos rezisztenciaedzéshez csak egy eszköz kell, és a gyakorlatok elsajátítása után akár otthon is végezhető.
8 meglepően jó természetes csodaszer a nátha ellen
Gyógyszerek helyett gyógynövényekkel kezelnéd a náthádat? A C-vitamin helyett valami újat keresel? A következő természetes csodaszerek megoldást nyújthatnak a megfázásodra.
Így csillapítsd a cukoréhséget
A cukor- illetve szénhidrátéhség különösen a téli időszakban nagy kihívás, mivel az ünnepi sütik után még inkább kívánjuk az édességet. Szerencsére több bevált módszer is létezik, hogy csillapítsuk a cukros finomságok utáni...
Minden, amit valaha tudni akartál a székletedről, de nem merted megkérdezni
Milyen a normális bélműködés? Hány székletürítés tekinthető okénak naponta? Most megtudhatod a választ!
Kenyér helyett: tele van rosttal, segíti a fogyást, és alaposan eltelít a zöldségkenyér
Kenyérből is lehet isteni finom, laktató és egészséges variációkat készíteni.
Azt hitted, jó ötlet az edzőtermi hasprésgép? Hát nem
Eláruljuk, mi a baj vele, és mégis mik az előnyei.
5 ok, amiért a fehérje fogyaszt
Fogyókúra idején legyen a fehérje a legjobb barátod!
Guggolni mindenki tud – vagy mégsem? Próbáld ki gyakorlatainkkal
A guggolást és kitörést is lehet rosszul csinálni. Mutatjuk a helyes kivitelezést.
Kilószámra eheted őket, mégsem fogsz hízni: 10 isteni étel 50 kalória alatt
Zéró kalóriás ételek, amelyek laktatnak, mégis fogyasztanak.
Ezek a nyújtás jótékony hatásai
Sokan spórolnak a nyújtáson edzést követően, pedig ez a néhány percet igénylő feladatsor rengeteg pozitív élettani hatással bír.
9 durva tény a cukorról
Tudd meg, melyek a veszélyei a cukorfogyasztásnak!
Rengeteg előnye van a hidegben edzésnek, elmondjuk, mik azok!
Ha van egy kutyád, akit mindennap ki kell vinni sétálni, az például kész főnyeremény.
Miért és hogyan segíti a fogyást, ha sok cikóriát eszel? 3 ok, hogy fogyaszd minél többször
A cikória számos jó tulajdonsággal bír amellett, hogy a fogyásban is segít.
Ütős hasizomgyakorlat nehezítve: variációk lebegőülésre
Videón mutatjuk, hol vannak benne a buktatók.
A hasi zsír 4 fajtája - Mutatjuk, melyik mitől szűnik meg
A makacs úszógumi nem csak a mozgásszegény életmód vagy a túl sok bevitt kalória miatt alakulhat ki.
Ezért vigyázz a szénsavas vízzel
Hiába víz, a legújabb kutatások szerint a szénsavas víz tönkreteszi a gyomrodat!
Így edz egy 81 éves súlyemelő bajnok
Mike Harrington nyugdíjasan kezdett edzeni, ma már súlyemelésben és plankingben is korosztályos bajnok.
Szögletes, kerek, szív vagy háromszög? A feneked az anyagcseretípusodról is árulkodik
Milyen formájú a feneked? Ezt a rejtett dolgot árulja el rólad!
7 szuper és olcsó antioxidánsbomba
Az antioxidánsoknak rengeteg kedvező hatása van, többek közt rákmegelőző, segít testednek, hogy megerősödjön autoimmun betegségek esetén, nem beszélve arról, hogy a bőr minőségét is jelentősen javítja.
Ez történik veled, ha többé nem eszel cukrot
Akár fogyni szeretnél, akár egészségesebben élni, a cukor elhagyása nagyon jó döntés.
15 étel a lapos hasért
Ezeket edd, ha szeretnél lapos hasat!
Ez a top 5 futóvitamin
Ha futó vagy, nem csak a táplálkozásra, de a rendszeres vitamin- és ásványi anyag-pótlásra is fokozottan figyelned kell.
Ez lesz az idei év 17 legmeghatározóbb fitnesztrendje
Mire érdemes odafigyelni edzésfronton a következő néhány évben?
A férfiak tényleg könnyebben fogynak. De miért?
Együtt diétázó párok is tapasztalhatják a jelenséget.
Ezért karcsúak a japán nők - Három zsírégető táplálék, amit gyakran fogyasztanak
A japán diéta nagyon egyszerű alapelveken nyugszik, amelyet akár te magad is könnyedén be tudsz tartani.
A 4 leggyakoribb ok, amiért nem tudsz lefogyni
Ne várj túl gyors eredményeket, az egészséges fogyás heti 0,5-1 kg. Légy türelmes, és meglátod, lassan, de biztosan eléred a célod.