Média RSS

Jó hír a régiós pc-piacról
Jó hír a régiós pc-piacról
Az első negyedévben 4,5 százalékkal nőtt a kelet-közép-európai régióban eladott személyi számítógépek száma az IDC adatai szerint. A bővülés főként a notebookoknak volt köszönhető. Az EMEA térségben a HP vezeti a gyártók rangsorát.  
ma, 10:17
Mmonline.hu
Mobilra költözik a bankolás
Az idén júliusban kizárólag mobiltelefonon elérhető lakossági banki szolgáltatást indít Franciaországban az Orange mobil távközlési szolgáltató vállalat.  
ma, 09:51
Mmonline.hu
A cégek optimisták, a fogyasztók borúsabban látják a jövőt
Áprilisban nem változott a GKI konjunktúraindexe, ami továbbra is erős üzleti optimizmust tükröz a fogyasztói várakozások jelentős romlása mellett – derül ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. jelentéséből. Az Európai Unió támogatásával készített felmérés szerint a konjunktúraindex megegyezik márciusival, az üzleti bizalmi index 4,7 pontról 6,4 pontra emelkedett, a fogyasztói bizalmi index pedig mínusz 11,5 pontról mínusz 16,4 pontra romlott áprilisban.  
ma, 09:24
Mmonline.hu
hirdetés
Kiegyezett a Google az orosz monopóliumellenes hatósággal
A Google kétévi pereskedés után 439 millió rubeles (mintegy 7,8 millió dolláros) bírság kifizetésében állapodott meg az orosz Szövetségi Monopóliumellenes Szolgálattal.
ma, 09:05
Mediainfo.hu
Borral és zenével csábít Pécs
A gasztronómia, az illatok és a zene áll a középpontban a pécsi fűszerünnepet is magában foglaló Bor, Mámor, Pécs elnevezésű rendezvényen, amelyet május 4. és 7. között rendeznek meg a baranyai megyeszékhelyen.  
ma, 08:46
Mmonline.hu
Új sorozat a Discovery-n
Pablo Escobar, Kolumbia hírhedt, híres drogbárója egyszerű kokainfutárból vált a Medellín kartell fejévé és ezzel egyidőben multimilliárdos szereplővé a drogbizniszben. A legenda szerint Kolumbia és Dél-Amerika több pontján továbbra is elrejtve, parlagon hevernek a kincsei – a Discovery Channel legújabb sorozatában ennek jár utána.  
péntek, 15:59
Mmonline.hu
Új mobilapp egyetemistáktól
Az innováció és fejlesztés támogatását, a fiatal tehetségek felkarolását, valamint saját ötleten alapuló projektek beindítását tűzte ki célul az ELTE Innovációs Központ, amelynek Innovatív Hallgatói Ötletpályázatára bármilyen tudományterületen tanuló hallgató jelentkezhetett. Az előremutató kezdeményezéshez idén először a Jófogás is csatlakozott, különdíjjal jutalmazva azt a fejlesztőcsapatot, amely egy Z generációs szokásrendszerre szabott, Q&A mobilapplikációval nevezett a versenybe.  
péntek, 15:31
Mmonline.hu
Rekordévet zárt a Simple
Több mint 1 milliárd forintos forgalommal zárta a 2016-os évet a Simple applikáció, ezzel hároméves történetében új rekordot ért el.
péntek, 15:02
Mediainfo.hu
Így tévéznek a magyarok
Így tévéznek a magyarok
Majdnem minden ötödik embernél egész nap megy a TV, a többség átlagosan legalább napi 2 órát tölt a készülék előtt, pedig minden második ember elégedetlen a TV-csatornák műsorkínálatával – derült ki az Euronics Műszaki Áruházlánc felméréséből. Tízből négy háztartásban két tévékészülék van, minden harmadikban pedig háromnál is több. A legelterjedtebb típus még mindig a hagyományos katódcsöves és a LED, a férfiak pedig jobban kedvelik az okosat, mint a nők. Az online adások, a sorozatok, a filmek és a híradók továbbra is a legnézettebb műsorok.  
péntek, 15:02
Mmonline.hu
Új vezetővel erősít a Deloitte
2017. június 1-jétől Fülöp András tölti be a Deloitte Magyarország elnök-vezérigazgatói posztját. A szakember Gion Gábort váltja, aki több mint 8 évig irányította a magyarországi irodát. Vezetése alatt a szervezet folyamatosan növekedett: a kezdeti 300 fős dolgozói létszám 2017-re csaknem megduplázódott.  
péntek, 14:39
Mmonline.hu
hirdetés
Marcellina jótékonysági koncertsorozata
Marcellina jótékonysági koncertsorozatot szervez a Vakok Állami Intézetének javára.
péntek, 14:36
Mediainfo.hu
Hódít a jótékony sörmárka
Sörözz úgy, hogy közben tudod, valakivel jót teszel - ez a SHARE alapgondolata. A sörmárka alapítói fél éve dobták piacra a SHARE-t, mely amellett, hogy kiváló kézműves-sörfőző mesterek kezemunkáját dicséri, küldetése miatt is egyre népszerűbb. Az alapítók ugyanis az értékesített sörökből befolyt összeg profitját az utolsó fillérig jótékony célra fordítják. Ebben ismert színészek, sportolók, civil szervezetek segítik őket. A SHARE ma már 30 pubban, szórakozóhelyen és kisebb boltban kapható, de a cél, hogy ez a szám bővüljön, és hogy a SHARE hamarosan a fesztiválozók számára is elérhető sör legyen. A SHARE-ezők egyre többen vannak, ennek köszönhetően az alapítók már második adományukat adhatták át, ezúttal az Utcajogász Egyesületnek.  
péntek, 14:14
Mmonline.hu
Ez jól megy a hazai médiának
Ez jól megy a hazai médiának
Az országos televíziók 99,9 százalékban eleget tettek az akadálymentesített műsorszámokra vonatkozó törvényi előírásoknak.  
péntek, 13:51
Mmonline.hu
Büntetett a Médiatanács
Öt médiaszolgáltatóval szemben felhívással élt, míg harminchatra pénzbírságot szabott ki heti ülésén a Médiatanács. A döntéseket a műsorkvóta teljesítésének ellenőrzéséhez szükséges, a törvényben előírt havi adatszolgáltatási kötelezettség hiányos, késedelmes megküldése vagy teljes elmaradása miatt kellett meghozni, a 2016 júniusa és decembere közötti időszakra vonatkozóan.  
péntek, 13:24
Mmonline.hu
Aprilistól megujult a FANNY női magazin
A tavaszi megújulás jegyében április elejétől kibővült tartalommal, új rovatokkal, mégváltozatosabb témákkal, valamint karakteresebb képi világgal várja olvasóit a Fannymagazin.
péntek, 13:15
Mediainfo.hu
A Disney felkérésére forgatott az AXN
A már kultikus kalózfilmek legújabb részének mozipremiere előtt, április utolsó hétvégéin műsorra tűzi a Karib-tenger kalózai eddig megjelent négy kalandját az AXN. Ebből az alkalomból kereste meg a csatornát a Disney, a filmek forgalmazója.  
péntek, 13:00
Mmonline.hu
Az ország kedvenc boltja kerestetik
Egyedülálló szavazást indított a Femcafe.hu: az olvasók dönthetnek az ország kedvenc boltjáról.
péntek, 12:47
Mediainfo.hu
A PanMedia Westernt választotta a Wienerberger
Többfordulós tenderen a PanMedia Western médiaügynökséget választotta a Wienerberger Zrt. és a Tondach Zrt..  
péntek, 11:48
Mmonline.hu
Hódít a programozott médiavásárlás
Hódít a programozott médiavásárlás
Gyorsan bővül a programmatic piac a következő években, a Magna Global előrejelzése szerint a tavalyi 19 milliárd dollárról 42 milliárd dollárosra nő 2020-ra. Ezzel megelőzi a nem-programmatic csatornák digitális display és videó ágát.  
péntek, 11:32
Mmonline.hu
2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac
A MAGNA GLOBAL 2016-os riportja a programmatic számára kedvező képet fest a médiavásárlás jövőjéről.
péntek, 11:25
Mediainfo.hu
Kávé-reneszánsz Budapesten
Kávé-reneszánsz Budapesten
Óriási minőségi ugrás volt az elmúlt öt évben a hazai kávéspiacon, egymás után nyitnak a minőségi feketét kínáló specialty kávézók. Az egyre élesebb verseny kreatív megoldásokat és kiváló kávékat eredményez, a piac szereplői pedig nem igazán költenek marketingre.  
péntek, 11:02
Mmonline.hu
Érkezik a legújabb sorozat
Az Oscar-díjas színész alakítja Albert Einsteint a NatGeo nagyszabású, Géniusz című sorozatában, amely a világhírű alkotópáros, Ron Howard és Brian Grazer legújabb munkája.  
péntek, 10:38
Mmonline.hu
Hogyan dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) saját kutatásaira támaszkodva, egyedülállóan komplex oktatási kampányt indított a 2Republic reklámügynökséggel, amelynek kialakításába bevonták magát a célcsoportot is.
péntek, 10:22
Mediainfo.hu
Stresszoldás informatikusoknak
Április a stressz elleni küzdelem hónapja, ebben az időszakban a téma szakértői igyekeznek még erőteljesebben felhívni a figyelmet a probléma fontosságára, kialakulásának okaira és a megelőzési módszerekre. Mivel a fenyegetések száma folyamatosan nő a kibertérben, a stressz jelentős mértékben érinti az IT-biztonságért felelős informatikusokat is. A NetIQ szakértői sorra vették a szakemberek életében legnagyobb stresszforrást jelentő négy területet és a lehetséges megoldásokat.  
péntek, 10:12
Mmonline.hu
Kkv-knak segít a Google
A Google bejelentette Digital Workshop programjának bővítését a magyar kis- és középvállalkozások támogatására. Az ingyenes képzés és oktatási anyag a digitális világ adta lehetőségek kihasználásában segíti a vállalkozásokat, amely hosszútávon a magyar gazdaság növekedését segítheti elő. Az online platform tavalyi elindulását követően, 2017-ben a program ingyenes előadásokkal és személyes konzultációval bővül az ország több mint 30 városában.  
péntek, 09:46
Mmonline.hu
Robbanásszerűen terjednek az androidos kártevők
Robbanásszerűen terjednek az Android elleni kártevők, ezért fokozottan kell védeni az ilyen operációs rendszerrel működő készülékeket - közölte a G Data vírusvédelmi cég.
péntek, 09:39
Mediainfo.hu
Új sorozatok az HBO GO-n
Az HBO-GO-n áprilisban több, sikeres sorozat is nézhető, többek között érkezik A fehér hercegnő, és a Gerilla.  
péntek, 09:21
Mmonline.hu
Érdekes tények az egészségbiztosításról
A munkáltatók adómentes juttatásként adhatják dolgozóiknak az egészségbiztosítást 2012 óta. Ennek hatására az elmúlt öt évben a duplájára emelkedett a betegség- és egészségbiztosítások éves díjbevétele az Union Biztosító becslése szerint. Ugyanakkor továbbra is várat magára e biztosításforma igazi felfutása, aminek feltétele a határok régóta esedékes egyértelmű kijelölése az állami és a magánellátói feladatok között. Addig is az ügyfelek főként arra használják biztosításaikat, hogy ne kelljen megtapasztalniuk a szakorvosi ellátásban észlelhető anomáliákat: elsősorban bőrgyógyászati, nőgyógyászati és ortopédiai magánrendelésekre jelenkeznek be.  
péntek, 08:49
Mmonline.hu
Eladták az Indexet
Eladták az Indexet
Spéder kiszállt, a vevő Simicska Lajos helyett egy alapítvány, amelyben visszatér a médiapiacra a TV2 egykori vezére Kereszty Gábor. Kérdés, mi lesz a többi Spéder-érdekeltséggel, köztük például az InfoRadióval.  
péntek, 06:45
Mmonline.hu
Technológiai újdonságok a A jövő utcája kiállítás-on
Robotokkal, önvezető és önparkoló autóval, okos szemüvegekkel és távvezérlésű okosotthonok modelljeivel várja a közönséget április 22. és 23. között a budapesti Madách téren A jövő utcája elnevezésű kiállítás.
csütörtök, 20:29
Mediainfo.hu
Első helyezés a moszkvai designbiennálén
Első helyezést ért el a Shaping Hungary - design a XXI. században című magyar kiállítás az I. Moszkvai Design Biennálén.
csütörtök, 19:18
Mediainfo.hu
Száznegyven alkotást neveztek az idei Savaria Filmszemlére
Száznegyven filmet neveztek az idei Savaria Filmszemlére, amelyet április 26-28 között negyedik alkalommal rendeznek meg Szombathelyen.
csütörtök, 18:13
Mediainfo.hu
A zsarolóvírusok az egészségügyben
Az ESET szakemberei összegyűjtötték a legfontosabb biztonsági problémákat és javasolt megoldásokat az egészségügy területén.
csütörtök, 17:49
Mediainfo.hu
Géniusz-kiállítást nyitott Budapesten a NatGeo
A 20. század egyik legnagyobb tudósáról, Albert Einsteinről készített sorozatot a NatGeo. A műsorhoz kapcsolódóan a tévécsatorna kiállítást nyitott Budapesten, amely április végéig megtekinthető.
csütörtök, 16:32
Mediainfo.hu
Márciusban is a trójai programok jelentették a legnagyobb fenyegetést
Az ESET minden hónapban összeállítja a világszerte terjedő számítógépes vírusok toplistáját, melyből megtudhatjuk, hogy aktuálisan milyen kártevők veszélyeztetik leginkább a felhasználók számítógépeit.
csütörtök, 15:58
Mediainfo.hu
Új üzletet nyitott az Extreme Digital
Első alkalommal nyitott bútoráruházban üzletet az Extreme Digital: a vezető hazai e-kereskedő arra számít, hogy a soroksári üzletben kiemelt forgalmat bonyolít majd háztartási gépekből és különböző otthoni kiegészítőkből. A Kika vagy az Abra áruházában vásárlóknak hamarosan lehetőségük lesz arra is, hogy a bútorukéval azonos időpontra kérjék az Extreme Digitalnál a háztartási berendezések vagy otthoni kiegészítő házhoz szállítását.  
csütörtök, 15:57
Mmonline.hu
Erre készül a McDonald’s
Az éttermi élményt jelentős mértékben növelő, nagyszabású étterem átalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc itthon is innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét. Az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” koncepció szerint működő éttermek kialakításával a vendégek számára a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol kényelmesen áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik azt.  
csütörtök, 15:29
Mmonline.hu
Zenés újítás a Telekomtól
A következő időszakban a Telekom Electronic Beats és a Gorillaz együttműködésének eredményeképpen a legmodernebb technológia segítségével válik valósággá a Gorillaz virtuális világa Európa-szerte.  
csütörtök, 15:02
Mmonline.hu
Nem szeretjük a műsort, mégis sokat nézzük a TV-t
Majdnem minden ötödik embernél egész nap megy a TV.
csütörtök, 14:48
Mediainfo.hu
Családi vállalkozásoknak segít a KÜRT
A magyarországi family business-ek hosszútávú fennmaradását és sikeres működését segíti elő a budapesti KÜRT Akadémia májusban induló Family Business képzése, amely a legfontosabb kérdések megvitatásán túl, egyfajta értékközösséget is teremt.  
csütörtök, 14:38
Mmonline.hu
Különleges verseny a Food Truck Show-n
Zsonglőrök, pantomimesek, festők és élőszobrok lepik el az ide Food Truck Show-t május 5. és 7. között. A Kincsem Parkban Street Art Show néven szerveznek versenyt a legjobb utcai művészeknek, a győztes a közönség szavazatai alapján nyeri el a négyszázezer forintos fődíjat. A gasztrofesztiválon emellett agár- és lóversenyek, óriáskörhinta, és számtalan gyerekprogram várja a látogatókat, akik 50 food truck kínálatából lakhatnak jól a hétvégén.  
csütörtök, 14:12
Mmonline.hu
Új vezető a HOPPex élén
Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t.
csütörtök, 13:52
Mediainfo.hu
Szeretjük a zöldet
Szeretjük a zöldet
Tízből nyolc magyar hajlandó többet fizetni a környezetbarát összetevőket tartalmazó termékekért – derül ki a Nielsen adataiból. A fogyasztói döntésekben is mindinkább teret nyernek a környezettudatos szempontok, melynek ernyője alatt a kiskereskedelemben egyre hangsúlyosabbak a helyi eredetű áruk és a fenntarthatóságra törekvő vállalatok.  
csütörtök, 13:49
Mmonline.hu
Gyerekbarát munkahelyek? Ezt gondolják a magyarok
Gyerekbarát munkahelyek? Ezt gondolják a magyarok
A magyar dolgozók háromnegyede még soha nem vitte be a gyerekét a munkahelyére, pedig sok helyen rendszeresek a gyerekbarát programok. A munka és a magánélet egyensúlyában viszont egyre tudatosabbá válnak, közel felüknél kiemelkedően fontos szempont egy állás kiválasztásánál, hogy az gyerekbarát.  
csütörtök, 13:24
Mmonline.hu
Így védi a környezetet a Tesco
A Tesco elkötelezett a környezetvédelem mellett, ezért idén februárban drasztikusan csökkentette az online rendelésekhez adott bevásárlótáskák számát. Az áruházlánc február előtt összesen több mint 400 ezer táskát mellékelt a rendelésekhez havonta, de márciusban ennek alig több mint 40 százalékát, 164 ezer darabot osztott ki, a Föld napjáig pedig közel félmillió táskát spórol meg. A vállalat egy év alatt várhatóan 3 millió táskával kevesebbet ad a vásárlások mellé, így ezzel is hozzájárul a bolygó védelméhez.  
csütörtök, 13:00
Mmonline.hu
Megvannak az Ázsia Expressz szereplők
Ördög Nóra vezetésével indul Ázsia egzotikus vidékére, egy kihívásokkal teli kalandos utazásra hét bátor sztár-pár.
csütörtök, 12:38
Mediainfo.hu
Hamisítványok nyomában a BrandMania
Hamisítványok nyomában a BrandMania
Világszerte óriási méreteket ölt a feketepiac, amely közel 500 milliárd dollárosra tehető, ez pedig egyben azt is jelenti, hogy a teljes kereskedelmi forgalom 2,5 százalékát teszi ki. A nagy márkák Magyarországon is komoly harcot vívnak a hamis termékekkel, a BrandMania pedig most annak járt utána, hogy is állnak ebben a küzdelemben.  
csütörtök, 11:43
Mmonline.hu
Így kampányol a Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) saját kutatásaira támaszkodva, egyedülállóan komplex oktatási kampányt indított a 2Republic reklámügynökséggel, amelynek kialakításába bevonták magát a célcsoportot is. Az integrált megközelítés 80 százalékkal növelte az elérést a felvételizők körében, a METU pedig a zsugorodó felsőoktatási piacon is tovább tudta növelni részesedését.  
csütörtök, 11:19
Mmonline.hu
Használt videojátékok online piactere
A teljes nemzetközi piac értéke 2016-ban megközelítette a 100 milliárd dollárt, 2019-re pedig szakértői előrejelzések szerint elérheti a 120 milliárd dollárt is.
csütörtök, 11:06
Mediainfo.hu
Új lehetőség pályakezdőknek
A Lufthansa System Hungária IT Young Professional Programjába általános szoftverfejlesztési tudással rendelkező fiatalok jelentkezését várják.  
csütörtök, 10:58
Mmonline.hu